3 Replies Latest reply on Sep 2, 2016 8:17 PM by Feind

Se borró una carta obtenida horas antes de la mantención/actualización. A letter disappeared after the maintenance

Feind

Horas antes de la mantención y actualización (1.58.1.2420) tenía en mi inventario la carta legendaria "Daggerfall mage", la cual compré con gemas desencantando cartas.

Después de la última actualización. Me doy cuenta que no estaba en mi inventario. De hecho, horas antes la había usado en una partida de duelo informal.

Quisiera saber ahora, pueden corroborarlo y ayudarme a reponer la carta ?. Ya que invertí tiempo y muchas cartas para poder comprarla.

Estoy un poco frustrado, espero puedan verificar que así era antes de la actualización y la beta cerrada.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hours before maintenance and update ( 1.58.1.2420 ) had in my inventory the legendary card " Daggerfall mage " , which bought disenchanted with gems letters . After the last update. I realize that was not in my inventory . In fact, hours before he had used it in a casual game of mourning. I wonder now , they can corroborate and help replenish the letter? . Since I invested time and many cards to buy . I'm a little frustrated , I hope they can verify that this was before the upgrade and open beta .

It was DELETED

daggerfallmage.png

PLEASE HELPME!!

My account is : Feind
      I´m sorry my english, i speak spanich.